Wij zijn altijd bereikbaar
Hartelijk dank voor uw aanvraag.
Met succes zijn de gegevens voor uw aanvraag verstuurd.
Voordat ik u de offerte per e-mail/sms toestuur geef ik u nog graag een samenvatting van hetgeen we hebben besproken.
Het is vandaag . Mijn naam is van . Uw bedrijfsnaam is met KvK-nummer .
U bent: , geboren op en bevoegd zelfstandig het bedrijf rechtsgeldig te vertegenwoordigen met betrekking tot het volgende leveringsadres: . Hoorbaar JA. - Bij Nee of twijfel de voicelog opnieuw doen.
Uw voorkeur gaat uit naar een zakelijk Internet contract van Vodafone / Ziggo. Dit is een prima keuze! U bent op dit moment reeds klant bij Ziggo Zakelijk met klant nummer . Ik stuur u nu de offerte voor een nieuwe zakelijke leveringsovereenkomst bij Vodafone / Ziggo voor de duur van . Is dit u duidelijk?
Uw tarieven zijn vast gedurende de gehele looptijd van het contract. Indien toch een prijswijziging wordt doorgevoerd wordt u hiervan tijdige op de hoogte gesteld en heeft u de mogelijkheid om het contract te verbreken.
U heeft gekozen voor de volgende pakketkeuze.
Op basis van de door u gemaakte keuzes zijn uw maandelijkse kosten: . Naast deze pakket keuze is voor u een korting van toepassing van .
U maakt gebruik van de Gratis Overstapservice. U ontvangt binnen 5 dagen na de bevestigingsmail van Ziggo een overstapformulier op het door u aangegeven emailadres.
Het is belangrijk dat u dit na ontvangst binnen 5 dagen invult zodat Ziggo de overstap netjes voor u in orde kan maken en zorgt dat uw huidige contract tijdig is beëindigd zodat u geen dubbele kosten gaat betalen. Indien u dit niet binnen 5 dagen retourneert dan bent u zelf verantwoordelijk voor het tijdig opzeggen bij uw huidige provider en zal Ziggo binnen ongeveer 10 werkdagen starten met leveren.
U heeft gekozen voor de gratis installatie monteur. Indien uw huidige contract binnen 1 maand afloopt ontvangt u automatisch een afspraak bevestiging. Loopt uw contract langer dan 1 maand dan bent u zelf verantwoordelijk om 1 maand voor starten van het nieuwe abonnement bij Ziggo een afspraak in te plannen met de gratis installatie monteur.
Indien tijdens de overstapservice blijkt dat uw huidige contract bij een andere provider langer dan 3 maanden nog loopt kan het door uw gekozen contract bij Ziggo geen doorgang vinden tenzij u het contract direct wil laten ingaan en bereid bent om dubbele kosten te betalen. Is dit duidelijk en akkoord voor u?
U krijgt nu het voorstel van mij via e-mail, door middel van de groene knop "Akkoord op Contract" geeft u toestemming om de offerte om te zetten in een zakelijk contract bij Vodafone/Ziggo en bent u zich bewust dat u een zakelijke overeenkomst aangaat met de bijbehorende zakelijke product en algemene voorwaarden van Vodafone/Ziggo.
U betaalt de rekeningen die betrekking hebben op de levering van internet via automatische incasso via het door u opgegeven rekeningnummer. Ter controle betreft dit rekening nummer . Gaat u hiermee akkoord?
Ik stuur onze aanbieding naar uw e-mailadres . Om er zeker van te zijn dat ik dit goed genoteerd heb spel ik dit voor u . Uw telefoonnummer is . Klopt dit?
Nadat u onze aanbieding heeft geaccepteerd ontvangt u direct een bevestiging van hetgeen u bent overeengekomen per mail.
Ik wil u erop wijzen dat op zakelijke overeenkomst van Vodafone/ Ziggo geen bedenktermijn van toepassing is en dat u de overeenkomst niet tussentijds kan opzeggen. Later ontvangt u de bevestiging vanuit Vodafone / Ziggo met daarbij alle voorwaarden. Heeft u nog vragen op dit moment?
U heeft gesproken met van . Heeft u vragen of opmerkingen, neem dan altijd rechtsreeks contact op met . via of per e-mail via .
Bij deze wil ik u hartelijk bedanken voor uw tijd en interesse. Ik zie de door u getekende offerte graag tegemoet.
Graag wil ik u erop wijzen dat wanneer u akkoord bent met dit internetcontract u gebeld zult worden door de Contract Servicedesk. In het kader van een onafhankelijke kwaliteitscontrole zullen zij een paar korte verificatievragen stellen. Zij controleren uw gegevens en of het verkoopgesprek met mij als adviseur naar wens is verlopen. Dit neemt slechts een minuut van uw tijd. Indien alles in orde is, zal uw energiecontract verwerkt worden.
, ik wil u hartelijk danken voor uw tijd. Ik wil u tenslotte nog even wijzen op uw rechten in telemarketing. Als u nog even aan de lijn blijft, wordt u door middel van een bandje/automatische meldtekst het Recht van Verzet en het Bel-me-niet Register aangeboden waarmee u kunt regelen dat u niet meer gebeld wordt.